15 Aralık 2012 Cumartesi

Mor Orkide


Dün akşam biricik kayınvalidemin doğumgununü kutlamaya gittik. Ona ben "İnci" diye hitap ediyorum, ismiyle. İnci gibi, tertemiz çünkü. Çağrı'yla beni hiç ayırmaz.

Kayınpederim (kayınvalide-kayınpeder biraz garip oluyor konu onlar olunca, onları tanıyanlar ne demek istediğimi anlamışlardır, yabancılaşmaya izin vermeyen insanlar ikisi de. Ev gibiler.)


Engin İnci'ye devasa bir orkide (sürpriz) hediye etti. Fotoğrafı aşağıda, mor orkide, dekorasyonun bir parçası gibi görünüyor ama değil. :)


Bu hediye beni neden o kadar etkiledi bilemiyorum. Sanırım "Engin'in İnci'ye beslediği sevgi çiçek olsa, bu olurdu!" dediğim için...


Bir erkek olarak, bence tüm erkeklerin örnek alması gereken yanları var, şöyle;


- Sabahları kalkar, çayı demler,   kahvaltıyı hazırlar. Ev temizliğine de yardım eder. Hiçbir sorumluluktan kaçmaz.


-İnci'nin gözlerinin içine yıllar sonra bile hala aşkla bakar.


-Jestler, sürprizler yapar.


-Kalp kırmaz. Tam bir centilmendir.


-Çok cömert, düşünceli, dürüst ve merhametledir.

-Son derece duyarlıdır.  

-İhtiyaç olduğu anda oradadır. Anneanneye koşar, bize koşar, dostlarına, hatta onların çocuklarına bile koşar, herkese yetişir.


Bence insanların verdikleri hediyeler, karakterlerinin birer yansıması. 

İşte bu devasa orkide, bana bunları hatırlattı...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder