11 Kasım 2012 Pazar

BAŞAŞAĞI DÜŞÜNÜN! / THINK THE OTHER WAY AROUND




 Kilo verememekten tutun, yaşamda hayallerimizi gerçekleştirememeye kadar pek çok alanda bizi yanıltan, düşünme alışkanlığımız.

Kendinizi hiç yapmak istediğiniz şeylerin önüne engelleri koyarak düşünürken yakaladınız mı? Mesela, “çocuğumun ödevleri biterse akşam nefes programına katılabilirim,” “iradeli olsaydım kilo verebilirdim,” ya da “eşim bu akşam çocukla ilgilenirse ben de arkadaşlarımla buluşabilirim,” gibi...

Bu ne demek aslında? “İstediğim şey önceliğim değil. Olsa da oluuur, olmasa da. Ben yenilmişim zaten hayata. Tırmalamama da gerek yok. Çünkü pek çok şeyi şartlar belirliyor benim için.”

Peki hiç şöyle düşünmeyi denediniz mi? “Ben nefes programına katılmayı hedefliyorum.” Bu kadar.
“Ben kilo vermeyi hedefliyorum.” Bu kadar.
“Ben arkadaşlarımla buluşmayı hedefliyorum.” Bu kadar.

Bütün engeller, sizin yaşamdaki güçlü isteklerinizin karşısında ezik kalır. Siz yeter ki engelleri kaldırmayı hedefleyin!

Hangi şart sizden önde durabilir ki?
Dağları delecek gücümüzün önüne hayali engelleri koyuyoruz çoğu zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder